26 nov. Fort Voordorp

Hans Geels

Dille & Kamille

In een moeilijk klimaat voor retail slaagt Dille & Kamille erin te groeien dankzij productinnovaties, een authentieke merkidentiteit en een uitgekiende commerciële strategie. Hans Geels (CEO) licht toe hoe de lifestyleketen structureel zijn eigen koers vaart, welke plannen er zijn voor de toekomst en hoe ze klanten aangesloten houden. Hoe kan assortiment beleving en marge creëren op de winkelvloer? Welke aanknopingspunten zie jij?

Na een succesvolle carrière in de non-profitsector als algemeen directeur van de cliniclowns, stapte Hans Geels in 2013 over naar Dille & Kamille als CEO. Als doorwinterd marketeer slaagde hij erin om de lifestyleketen fors te laten groeien tot inmiddels 33 winkels in Nederland en België, een webwinkel en twee koffiehoeken in Maastricht en Eindhoven. In een moeilijk klimaat voor retail slaagt Dille & Kamille erin te groeien dankzij productinnovaties, een authentieke merkidentiteit en een uitgekiende commerciële strategie. Zo zijn ze momenteel bezig om in het najaar van 2020 een winkel in Keulen te openen, waarmee de winkelketen toetreedt op de Duitse markt. 

Terug naar overzicht