27 nov. DRU Cultuurfabriek Ulft

Jeffrey Jansen

La Place

De praktijk van La Place 

Jeffrey Jansen, commercieel directeur, neemt ons mee in de  keuzes die ten grondslag liggen aan het succes van de formule. En welke actuele ontwikkelingen La Place doorvoert om in de snel groeiende “out-of-home markt” succesvol te blijven. Last but not least staat Jeffrey stil bij de integratie van het merk, als premium private label, bij Jumbo.

Wat kan jij als retailer, ondernemer, fabrikant of leverancier opsteken van het gemaksconcept - en de organisatie - van La Place?

Jeffrey Jansen heeft een jarenlange achtergrond binnen foodretail. Hij is werkzaam geweest bij Bieze Food Group en heeft ruim 10 jaar gewerkt in diverse functies bij C1000. Tot en met de laatste ombouw naar Jumbo was hij daar Commercieel Directeur. Daarna werd hij strategie directeur formule bij Jumbo. In 2017 heeft hij de overstap gemaakt naar La Place waar hij als Commercial Director verder werkt aan de doorontwikkeling en groei van het La Place concept.

Terug naar overzicht