27 nov. DRU Cultuurfabriek Ulft

Gertjo Janssen

HUBO

De praktijk van Hubo 

Gertjo Jansen, algemeen directeur DGN Retail (Hubo, Multimate, Decorette) licht ons toe wat er bij kwam (en komt) kijken om in deze branche slagvaardig te werken aan omzet en marge. Welke keuzes werden al gemaakt en wat zijn de voorgenomen keuzes voor 2019?

Welke consequenties heeft dit voor fabrikanten en leveranciers? En welke inzichten geeft het retailers?

Gertjo Janssen is reeds 30 jaar actief in de retail. Na zijn studietijd is hij zijn carrière begonnen bij IKEA. Aansluitend is Janssen eindverantwoordelijk geweest voor samenwerkingsverbanden met zelfstandige ondernemers. Meest recent zijn dat in de fietsenbranche Bike Totaal (periode 1996 t/m 2008) en in de IJzerwarenbranche Nicovij Enorm / Profnorm (periode 2008 t/m 2014). Januari 2015 werd Janssen algemeen directeur van DGN Retail (Hubo / Multimate / Decorette) waar hij zich o.a. richt op de verdere formuleontwikkeling en nieuwe strategie van Hubo.

Terug naar overzicht