26 nov. Fort Voordorp

Ron Simpson

The Avocado Show

In zijn tienerjaren ontdekte creatief ondernemer Ron Simpson [34] zijn eigen marketing formule. Een manier om altijd interesse op te kunnen wekken bij welke doelgroep dan ook. De 15 jaar erna rolde hij zijn concepten wereldwijd uit en verzamelde hij als entrepreneur, artiest en levensgenieter eindeloze kennis en verhalen uit een bijzonder netwerk van likeminded people.

Zijn ontdekkingsreis door 6 eigen bedrijven, 5 verschillende beroepen en meer dan 100 merken, bracht hem in 52 landen in nog geen 10 jaar. De kans is groot dat je onbewust een van zijn campagnes hebt gezien voor Red Bull, Nike, Bacardi, ID&T, Moët & Chandon of Sony.

Zijn laatste avontuur heet The Avocado Show. Wat begon als één restaurantje in Amsterdam, is binnen een jaar uitgegroeid tot een fully funded global brand en internationale franchise. Er sliepen fans voor de deur, het nieuws ging viral met 212 miljoen views en elke dag staan er rijen voor de deur. Hoe hij deze gekte veroorzaakt, vertelt hij je het liefst up close & personal.

Terug naar overzicht