26 nov. Fort Voordorp

Tijn van Elderen

Brabantia

Brabantia, een merk wat in vrijwel elk huishouden één of meerdere keren terug te vinden is. 100 jaar geleden begon zijn overgrootvader Brabantia. Nu staat Tijn van Elderen aan het roer van het oerdegelijke Brabantse bedrijf en werkt hard om het merk fris houden. Dat wil hij onder andere doen door prullenbakken spannend te maken. Hij wist het bedrijf opnieuw uit te vinden toen hij aantrad in 2012. Tijn 'verjongde en vernieuwde' het merk van huishoudelijke producten die altijd stonden voor degelijkheid. Voegde er duurzaamheid aan toe. 

Hij doet dat door zijn mensen op alle niveau’s en in alle functies elke dag weer uit te dagen. “Fikkiestoken" noemt hij dat. Niemand wordt ontzien om een bijdrage te leveren aan dat ultieme doel 100% energieneutraal en producten die volledig recyclebaar zijn. Van productie tot marketing. Tijn neemt ons mee in zijn visie op ondernemen en hoe je een merk kunt blijven vernieuwen. Welke consequenties heeft dit? En welke inzichten geeft het jou?

 

Terug naar overzicht